Integrator WAPRO Magento

Integrator WAPRO Magento

Tekst
Tekst

Tekst



 





Łatwe zarządzanie sklepem

Platforma pozwala zdefiniować dowolną liczbę kategorii i produktów, przydzielić promocyjne ceny, edytować znaczniki, zdjęcia, opisy oraz zarządzać stanami magazynowymi z jednego panelu administracyjnego. Magento umożliwia przydzielanie uprawnień wielu administratorom, dzięki czemu jest doskonałym rozwiązaniem dla większych firm prowadzących sprzedaż międzynarodową. Funkcja Multistore to zarządzania nawet kilkoma sklepami z poziomu jednego panelu administracyjnego.

Indywidualizacja projektu

Nowoczesny sklep będzie dopasowany do modelu biznesowego Twojej firmy. Identyfikacja sklepu z marką umocni jej wizerunek w sieci, atrakcyjna i przejrzysta grafika zachęci klientów do zakupów.

Integracje z systemami zewnętrznymi

Sklep zbudowany na technologii Magento może być kompatybilny z systemami aukcyjnymi, obsługą magazynu, bazą klientów, systemami dostaw, płatności czy newsletterem. To przyspiesza i automatyzuje procesy sprzedaży, oszczędza czas oraz zapewnia wyższe zyski.

Wsparcie marketingowe

Magento wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych, urządzeń mobilnych i integracji z popularnymi porównywarkami cen. Połączenie sklepu, np. z Facebookiem to przyciągnięcie nowych klientów i darmowa promocja w sieci.

Minimalizacja kosztów

Magento działa na dwóch licencjach. Pierwsza to licencja Open Source, która nie wymaga opłat abonamentowych – utrzymanie sklepu jest darmowe. Druga, przeznaczona dla dużych i szybko rozwijających się przedsiębiorstw jest płatnym narzędziem e-commerce. Obie są inwestycją, która przynosi maksimum zysków.

Otwarta polityka

Magento to technologia, która stale się rozwija. Z innowacji dla branży e-commerce tworzonych przez inżynierów z całego świata korzystają największe marki, jak Samsung czy T-Mobile.

  • Intergracja z porównywarkami cen, np. moduły Ceneo, Skąpiec, Okazje itp.
  • Moduły płatności, np. PayU, Przelewy24 integrujące sklep z popularnymi systemami płatności i zapewniają maksymalne bezpieczeństwo transakcji.
  • Integracja z usługami kurierskimi, np. Pocztą Polską, DHL, Paczkomatami, DPD itd. umożliwiająca prostą obsługę przesyłek i dokumentów przewozowych z panelu administracji.
  • Integracja z portalami aukcyjnym, np. allegro czy Ebay.
  • Integracja z portalami społecznościowymi, np. Facebook, Twitter.
  • Integracja z systemami rekomendacji, np. Quatric.
  • Dostęp do statystyk i raportów, np. integracja z Google Analytics.
  • Integracja z systemami ratalnymi, np. Żagiel.