IMAG-E-BUSINESS
Ready_™
Ready_™
Biznesowy System Operacyjny
System Ready_™
Współpraca z WAPRO Fakir
Automatyzacja procesów
Różnorodne pakiety do zarządzania całą firmą
Eliminacja ręcznego wprowadzania faktur
KATEGORIE: IMAG, POLECANE, OPROGRAMOWANIE IMAG
- Elektroniczny obieg dokumentów
- Automatyzacja procesów
- Zarządzanie relacjami z klientem
- Narzędzia pracy grupowej
- Zarządzanie zasobami
- Tworzenie własnych aplikacji
Oszczędność czasu
Oszczędność czasu w zakresie wprowadzania i obsługi dokumentów.
Większa efektywność
Zwiększa efektywność pracy księgowych w biurze rachunkowym.
Sprawna komunikacja
Usprawnienie komunikacji między księgowymi i klientami.
Łatwe wyszukiwanie dokumentów
Zaawansowana i funkcjonalna wyszukiwarka dokumentów i faktur.
Archiwum
Ciągły dostęp do archiwum.
Do prawidłowego działania oprogramowania należy spełnić poniższe wymagania sprzętowe oraz systemowe:
* Do działania aplikacji niezbędne jest również posiadanie aktualnej wersji oprogramowania WAPRO – starsze wersje programu mogą już nie być wspierane.
STANOWISKO – minimalne wymagania:
SYSTEM: Windows 10 lub nowszy
PROCESOR: 1 GHz (kompatybilny z x86 lub x64)
GRAFIKA: Karta XGA/XVGA (obsługująca 1023×768)
DYSK: Co najmniej 2GB wolnego miejsca
PAMIĘĆ RAM: 2GB RAM
SERWER – minimalne wymagania:
SYSTEM: Windows 2012 R2
PROCESOR: 2 GHz (kompatybilny z x86 lub x64)
GRAFIKA: Karta XGA/XVGA (obsługująca 1023×768)
DYSK: Co najmniej 2GB wolnego miejsca
PAMIĘĆ RAM: 2GB RAM
SERWER SQL: 2014 lub nowszy
Opis aplikacji
Ready_™
System dzieli dostęp do swoich funkcji według schematów, z których standardowym jest podział na 3 kategorie:
- Szef,
- Księgowość,
- Sekretariat.
Każda kategoria ma odrębny zakres możliwości, przy czym Szef/rada nadzorcza ma dostęp do wszystkich możliwości w zależności od wybranego pakietu systemu. Przejdź do szczegółów schematu =>
Dodatkowo system opiera się na 6 głównych zakładkach:
- System
- Klienci
- Zdarzenia
- Dokumenty
- Faktury zakupu
- Sprawy
Zakładka System odpowiada za skonfigurowanie całego programu, wyborze licencji. Zakładka podzielona jest na 5 mniejszych części, które dzielą się na poszczególne funkcje:
- AppStore
- Baza wiedzy
- Raporty
- Szukaj
- Ustawienia Aplikacji
Zakładka Klienci dzieli się na dwie kolejne zakładki, to jest:
- Klienci
- Kontakty
Zakładka jest bardzo prosta i intuicyjna, polega na wyświetleniu listy klientów oraz kontaktów.
Zakładka Zdarzenia obejmuje wszystkie funkcje odnośnie planowania i realizacji zadań. Praca w zakładce polega na obsłudze kalendarza oraz terminarza.
Kolejna zakładka – Dokumenty służy do obsługi wszystkich dokumentów, w tym dzienników. W tym miejscu dostępna jest także poczta.
Zakładka Faktury zakupu dzieli się na 4 części (Faktury, Moje, Analizy, Raporty). Zakładka umożliwia pracę z fakturami, między innymi sprawdzenie i wyświetlenie wszystkich dokumentów.
Zakładka Sprawy dotyczy umów, wszystkich spraw użytkownika, zleconych innym, również teczki działu użytkownika znajdują się w tej zakładce. Oprócz bazy umów zakładka wzbogacona jest o projekty umów.