ASSECO WAPRO
WAPRO
Mag
WAPRO Mag
SPRZEDAŻ I MAGAZYN
Sprzedaż i magazyn
Wapro Mag to system przeznaczony do obsługi procesów sprzedaży oraz zarządzania magazynem w firmach handlowych, usługowych i produkcyjnych; od małych firm jednoosobowych do przedsiębiorstw średniej wielkości. Jest to program łączący obsługę magazynu z zarządzaniem całością procesu zamówień i sprzedaży. W każdym wariancie program posiada wbudowany moduł CRM oraz wspomagający pozostałe aspekty działalności handlowej firmy.
Zgodny z aktualnymi przepisami
Obsługa wielu magazynów i oddziałów
Zarządzanie relacjami z klientem CRM
Wygoda i szybkość sprzedaży
Współpraca z programem WAPRO JPK
KATEGORIE: WAPRO, POLECANE, OPROGRAMOWANIE WAPRO
Usługi subskrypcyjne
• Obsługa sprawdzenia podatnika w wykazie VAT
• Wysyłka wiadomości SMS z wykorzystaniem integracji z SMSApi
• Obsługa paczek kurierskich
• Integracja z płatnościami online Przelewy 24
• WAPRO RODO
Usługi subskrypcyjne – jako usługi subskrypcyjne w ramach licencji na użytkowanie pakietu WAPRO ERP określane są funkcje, które dostępne są dla użytkowników, którzy posiadają aktualną wersję programu. Ich wygaśnięcie następuje z końcem roku kalendarzowego w ramach, którego kończy się podstawowe wsparcie dla danej wersji.
WAPRO JPK
• Możliwość generowania deklaracji JPK z danych WAPRO Mag poprzez bezpłatny moduł WAPRO JPK
Integracja z Coface
• Możliwość weryfikacji wiarygodności kontrahenta za pośrednictwem firmy Coface
Sklep internetowy
• Integracja z platformą e-commerce
• Ilość sklepów (w wariancie START 1 sklep, w pozostałych wariantach bez limitu)
IBusiness WAPRO
• Integracja z platformą iBusiness WAPRO
Usługa SMS
• Integracja z SMSAPI
• Wysyłanie SMS do kontaktów kontrahentów
• Wysyłanie SMS dla zaznaczonych rozrachunków
• Wysyłanie SMS dla zaznaczonych zamówień
• Automatyczne wysyłanie SMS przy zmianie statusu zamówienia
• Wysyłanie SMS do kontaktów kontrahentów przypisanych do zadania CRM
• Wysyłanie SMS ze śledzeniem adresu URL oraz sprawdzeniem konwersji kliknięć
E-Poczta
• Możliwość wysyłania i odbierania wiadomości email za pomocą wbudowanego klienta poczty
E-Dokumenty
• Możliwość automatycznego zapisywania załączników w wersji elektronicznej we wbudowanym module e-Dokumenty
Ogólne
• Możliwość pracy w sieci (wariant START możliwy jest tylko na lokalnym serwerze, jedna danych)
• Elektroniczna wymiana danych w programie Biuro Rachunkowe Online
• Optymalizacja pracy terminalowej poprzez wyłączanie grafik w programie
• Możliwość zapisywania filtrów użytkownika
• Automatyczne pobieranie kursów walut z NBP
• Automatyczne pobieranie kursów walut z ECB
• Listy szczegółów na oknach dokumentów i kartotekach
• Możliwość blokowania kolumn na listach pozycji podczas przewijania
• Zapisywanie logo do wydruków w bazie programu
Magazyny
• Liczba magazynów i oddziałów (w wariancie START ograniczenie do 1, w pozostałych wariantach bez limitów)
• Możliwość prowadzenia wielu firm w programie (każda firma musi nabyć odrębną licencję, nie dotyczy wariantu START)
• Możliwość przypisania domyślnego rachunku bankowego do magazynu (nie dotyczy wariantu START)
• Możliwość przypisania domyślnego rachunku bankowego do waluty
• Sprawdzenie stanów magazynowych w innych magazynach indywidualnie dla asortymentu (nie dotyczy wariantu START)
• Możliwość przeglądania całej kartoteki asortymentowej bez zmiany magazynu (nie dotyczy wariantu START)
• Przesunięcie międzymagazynowe (nie dotyczy wariantu START)
• Dokumenty przesunięć międzymagazynowych odłożone w czasie (nie dotyczy wariantu START)
• Możliwość wzajemnego kasowania i modyfikacji dokumentów MM w magazynach (nie dotyczy wariantu START)
• Możliwość definiowania nagłówków tekstowych do wydruku na dokumentach
Dokumenty handlowe
• Wsparcie dla różnego rodzaju dokumentów handlowych (faktury, paragony rachunki itp.)
• Moduł szybkiej sprzedaży detalicznej
• Generator dokumentów seryjnych (faktury abonamentowe, tylko w wariantach: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Możliwość definiowania ewidencji Netto/Brutto dla dokumentów
• Możliwość blokowania dokumentów przed edycją
• Pobieranie towaru na dokument bezpośrednio z innego magazynu na dokument handlowy (tylko w wariantach: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Możliwość łączenia w jednym dokumencie handlowym, dokumentów magazynowych z różnych magazynów (nie dotyczy wariantu START)
• Faktury uproszczone
• Faktury RR
• Faktury zaliczkowe
• Faktura zaliczkowa krajowa w walucie
• Faktura zaliczkowa nie krajowa w walucie (tylko w wariantach: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Możliwość modyfikacji specyfikacji faktury końcowej do faktury zaliczkowej
• Faktury krajowe w walucie
• Naliczanie kosztów dodatkowych dla faktur krajowych zakupu w walucie
• Obsługa zagranicznych stawek VAT (UE) (tylko w wariant PRESTIŻ I PRESTIŻ PLUS w wariancie 365)
• Obsługa transakcji transgranicznych OSS/IOSS (tylko w wariant PRESTIŻ I PRESTIŻ PLUS w wariancie 365)
• Faktury marża
• Faktura nieobrotowa
• Faktura ProForma
• Faktury MP – Metoda kasowa
• Faktura – MP
• Obsługa wielu momentów podatkowych VAT
• Eksport/import faktur w formacie XML zgodnie ze specyfikacją ECOD (tylko w wariantach: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Automatyczne/ręczne generowanie deklaracji Intrastat (tylko w wariantach: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Eksport deklaracji Intrastat do pliku XML (tylko w wariantach: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
Oferty (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Możliwość dodawania dokumentów ofert dla kontrahentów
• Możliwość tworzenie wielu wersji tej samej oferty z zachowaniem poprzedniej
• Możliwość realizacji wielu ofert na jedno zamówienie
• Możliwość tworzenia grupowo jednego zamówienia do jednej oferty dla zaznaczonych ofert
• Możliwość konfiguracji statusów i numeracji dokumentów dla ofert
• Możliwość automatycznej wysyłki powiadomień
Dokumenty
• Moduł obsługi akcyzy od wyrobów węglowych (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Dokumenty dostawy na wyroby węglowe (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Automatyczne przygotowanie i drukowanie deklaracji AKC-WW (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Zestawienie dokumentów dostaw wyrobów węglowych (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Automatyczne tworzenie dokumentów dostaw wyrobów węglowych na podstawie dokumentów magazynowych / handlowych (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Zestawienie zużytych wyrobów węglowych (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Zestawienie dokumentów dostawy prezentujące wysokość akcyzy (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Zestawienie dokumentów dostawy prezentujące wysokość marży (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Tworzenie własnych typów dokumentów magazynowych
• Dokumenty SAD i praca w innych walutach (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Dokumenty SAD z opcją Przychód odłożony w czasie (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Dokumenty PZ odłożone w czasie
• Eksport/ import dokumentów między oddziałami (nie dotyczy wariantu START)
• Definiowalne klasyfikacje dokumentów (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Transakcje wewnątrzwspólnotowe (UE, tylko warianty BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Możliwość automatycznego rozchodowania dostępnej ilości dla zaznaczonych towarów
• Alokowanie dostawy w momencie zatwierdzania pozycji, co pozwala zwiększyć bezpieczeństwo przy jednoczesnej pracy wielu użytkowników w jednym systemie
• Tworzenie remanentu oraz bilansu otwarcia
• Remanent cząstkowy (możliwość sprzedawania towarów nie uwzględnionych w remanencie podczas prowadzenia remanentu w magazynie)
• Konfiguracja numeracji wszelkiego rodzaju dokumentów (handlowe, magazynowe itp.) z możliwością rozbicia numeracji dla poszczególnych magazynów oraz możliwością zmiany w dowolnym momencie w roku
• Możliwość wyboru numeracji ręcznej lub automatycznej
• Powielanie wystawionych dokumentów
• Prezentowanie szczegółów dokumentów na listach szczegółów
• Klasyfikacja dokumentów za pomocą kolorowych etykiet na listach z opcją filtrowania
Asortyment
• Tworzenie kartotek z wykorzystaniem kategorii towarowych oraz kategorii wielopoziomowych
• Powielanie asortymentu
• Obsługa numerów serii i dat ważności
• Obsługa metod rozchodu FIFO, LIFO, FEFO
• Obsługa metody rozchodu wg nr serii, daty ważności, FIFO oraz wg nr serii, daty ważności, LIFO (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Obsługa kodów egzemplarzowych
• Import artykułów z pliku CSV
• Eksport / import kartoteki asortymentu w wewnętrznym formacie TXT (nie dotyczy wariantu START)
• Możliwość wykorzystania wbudowanych operacji dodatkowych dla towarów (np. grupowa zmiana cena dla zaznaczonych pozycji)
• Zaawansowane grupowe operacje zmiany cen oraz danych handlowych dla zaznaczonych towarów
• Nieograniczona ilość rubryk cenowych dla towarów
• Eksport / import cen sprzedaży z pliku Excel
• Zależność cen: procentowa, kwotowa, walutowa
• Definiowanie cen promocyjnych
• Definiowanie minimalnego narzutu dla towaru
• Możliwość blokowania rabatowania pozycji
• Możliwość podpinania zdjęć pod asortyment
• Eksport do MS Excel
• Możliwość konfiguracji kolumn w kartotekach
• Definiowanie atrybutów dla towaru do automatycznego generowania deklaracji Intrastat (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Możliwość tworzenia i drukowania etykiet towarowych (nie dotyczy wariantu START)
• Protokoły przecen
• Analiza historii przychodów i rozchodów towarów
• Prezentowanie szczegółów asortymentu na listach szczegółów
• Analiza płynności towarów
• Analiza dostaw i pozostałych ilości z danej dostawy
• Definiowanie zamienników (nie dotyczy wariantu START)
• Definiowanie sprzedaży wiązanej
• Obrót opakowań zwrotnych
• Okno szybkiego podglądu szczegółów
• Definiowanie tekstu ostrzeżenia przy wyborze towaru na dokument np. o krótkim terminie ważności
• Personalizacja konfiguracji kolumn
• Personalizacja kolorów na liście artykułów dla stanów min/max lub ceny promocyjnej
• Opcja planowane dostawy i planowane odbiory (nie dotyczy wariantu START)
• Wydruk etykiet towarowych (nie dotyczy wariantu START)
Kontrahenci
• Sprawdzanie zaznaczonych w kartotece kontrahentów czy są czynnymi podatnikami VAT
• Automatyczne sprawdzanie czy kontrahent jest czynnym podatnikiem VAT podczas wystawiania dokumentu handlowego
• Pobieranie danych o kontrahencie z GUS
• Sprawdzanie poprawności nipu UE kontrahenta w systemie EU Vies
• Możliwość tworzenia kartoteki kontrahentów z podziałem na różne klasyfikacje
• Możliwość stosowania wirtualnych schematów rachunków bankowych dla kontrahentów (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Specjalny typ kontrahenta „Operator płatności” ułatwiający rozliczenia z operatorami płatności np. Poczta Polska czy operatorzy płatności elektronicznych
• Wbudowane operacje grupowe dla kontrahentów
• Możliwość stosowania cenników indywidualnych
• Eksport / import kartoteki kontrahentów w wewnętrznym formacie TXT
• Cenniki indywidualne dla grup kontrahentów
• Cenniki indywidualne dla wybranych kontrahentów
• Możliwość kopiowania cenników indywidualnych pomiędzy kontrahentami
• Cenniki indywidualne w walucie dla wybranych kontrahentów oraz dla grup kontrahentów (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Możliwość blokowania sprzedaży dla założonych kryteriów np. przeterminowane rozrachunki lub przekroczone limity kupieckie
• Tworzenie i drukowanie etykiet adresowych (nie dotyczy wariantu START)
• Program lojalnościowy
• Okno szybkiego podglądu szczegółów
• Prezentowanie szczegółów kontrahentów na listach szczegółów
• Personalizacja konfiguracji kolumn
• Definiowanie tekstu ostrzeżenia przy wyborze kontrahenta na dokument np. o specjalnych warunkach sprzedaży
• Wydruk etykiet adresowych (nie dotyczy wariantu START)
CRM
• CRM (moduł zarządzania zadaniami oraz kontaktami z klientem)
• Wykorzystanie wbudowanego programu pocztowego – e-Poczta
• Funkcja kalendarza prezentująca zadania
• Kalendarze zadań w stylu Outlook Office
• Wysyłanie wiadomości email do kontaktów przydzielonych w zadaniu
• Powielanie zadań
• Tabele dodatkowe dla zadań CRM (tylko wariant PRESTIŻ PLUS)
• Pola dodatkowe do zadań CRM (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
Moduł serwisu (nie dotyczy wariantu START)
• Moduł Serwisu pozwalający realizować obsługę serwisową towarów
• Tworzenie grup urządzeń
• Tworzenie urządzeń serwisowanych – mogą one pobierać dane z wybranej kartoteki towarowej lub być Tworzenie rozrachunków oraz ich analiza wprowadzone ręcznie
• Możliwość definiowania typów zleceń serwisowych
• Dodawanie zleceń serwisowych
• Obsługa pól dodatkowych na zleceniach serwisowych
• Pola dodatkowe Urządzeń serwisowych
• Pola dodatkowe Kosztorysu zlecenia
• Pola dodatkowe zlecenia serwisowego
• Tabele dodatkowe pozycji kosztorysu zlecenia serwisowego (tylko wariant PRESTIŻ PLUS)
• Tabele dodatkowe urządzenia serwisowego (tylko wariant PRESTIŻ PLUS)
• Tabele dodatkowe zlecenia serwisowego (tylko wariant PRESTIŻ PLUS)
• Obsługę kosztorysu zlecenia
• Możliwość generowania faktur
• Obsługa e-Dokumentów dla zleceń serwisowych
• Generowania zadań CrM dla pracowników realizujących zlecenie wraz z opcją automatycznej synchronizacji stanu realizacji zlecenia
• Automatyczne wysyłanie SMS do klienta po zmianie statusu zlecenia
Rozrachunki
• Tworzenie rozrachunków oraz ich analiza
Dokumenty finansowe
• Tworzenie dokumentów kasowych oraz bankowych wraz z możliwością tworzenia raportów kasowych i bankowych
• Definiowanie własnych form płatności
• Elektroniczne polecenie przelewu dla zaznaczonych dokumentów
• Możliwość tworzenia/modyfikowania schematów elektronicznego polecenia przelewu
Paczki kurierskie
• Integracja z DHL
• Integracja z Pocztą Polską
• Integracja z Paczkomaty Inpost
• Integracja z Paczka w RUCHu
• Integracja z aPaczka.pl
• Integracja z DPD
• Integracja z GLS
• Integracja z FEDEX
• Integracja z UPS
• Nadawanie paczek
• Pobieranie etykiet (pojedyncze/grupowe)
• Anulowanie paczek
• Pobieranie statusu paczki
• Zamawianie kuriera
Współpraca z innymi programami WAPRO ERP
• Współpraca z systemem WAPRO Aukcje
• Współpraca z systemami finansowo-księgowymi
• Współpraca z systemem WAPRO Analizy (nie dotyczy wariantu START)
• Możliwość publikacji analiz jako natywne raporty programów w WAPRO Mag oraz WAPRO Fakir
Zamówienia
• Zamówienia
• Możliwość zmiany statusów zamówień
• Klasyfikacja dokumentów za pomocą kolorowych etykiet na listach z opcją filtrowania
• Możliwość definiowania własnych statusów zamówień
• Historia zmian statusów zamówienia
• Analiza zamówień i rezerwacji (nie dotyczy wariantu START)
• Zaawansowana analiza zamówień oraz automatyczny generator zamówień do dostawców (nie dotyczy wariantu START)
• Automatyczna realizacja zamówień na dokument magazynowy lub handlowy
• Zamówienia walutowe
• Możliwość realizacji zamówień z różnych magazynów na jeden dokument handlowy (nie dotyczy wariantu START)
• Oferta imienna
• Realizacja wielu zamówień na wybrany dokument handlowy (fakturę) lub magazynowy
• Grupowe realizowanie zaznaczonych zamówień na dokumenty handlowe w modelu jedno zamówienie = jeden dokument handlowy lub wiele zamówień na jeden dokument handlowy z grupowaniem zamówień względem kontrahenta. (nie dotyczy wariantu START)
• Zestawienie sumaryczne stany zamówień i rezerwacji (nie dotyczy wariantu START)
• Zaawansowane operacje grupowe na zamówieniach (np. grupowe rezerwowanie towarów lub zdjęcie rezerwacji, nie dotyczy wariantu START)
• Automatyczne generowanie zlecenia montażu na zamówione produkty (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Eksport/import zamówień w formacie XML zgodnie ze specyfikacją ECOD (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Eksport/import zamówień do pliku TXT (nie dotyczy wariantu START)
• Eksport/import pozycji zamówienia do pliki TXT (nie dotyczy wariantu START)
• Prezentowanie szczegółów dokumentów na listach szczegółów
• Moduł przenoszenia rezerwacji pomiędzy zamówieniami
• Schowek pozycji zamówień.
Kompletacja produktów (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Moduł kompletacji produktów
• Możliwość automatycznego generowania zamówień na brakujące składniki
• Możliwość automatycznego przeliczania cen produktu względem cen zakupu
• Zlecenia produkcyjne odłożone w czasie
• Możliwość zakładania wielu wariantów produktów dla tego samego towaru z różnymi definicjami
• Generowanie zleceń produkcyjnych z wybranych dostaw
• Zestawienie aktualnych możliwości produkcyjnych
• Zestawienie aktualnych możliwości produkcyjnych z wykorzystaniem zamienników
• Zestawienie zapotrzebowanie na składniki (zbiorcze/indywidualne)
• Zestawienie występowanie składnika w produktach
Transport i logistyka (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Trasówki
• Elementy obsługi spedycji
• Intrastat
• Dokumenty cykliczne.
Raporty i zestawienia
• Definiowane zestawienia i raporty w oparciu o Crystal Reports (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Definiowane zestawienia i raporty w oparciu o Reporting Services (tylko wariant PRESTIŻ PLUS)
• Kreator zestawień (nie dotyczy wariantu START)
• Elastyczne metody filtrowania do generowania zestawień
• Automatyczny transfer zestawień do formatu PDF i RTF
• Automatyczny transfer zestawień do Excela, Worda, HTML, TXT i wielu innych formatów (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Zestawienia wspierające rozliczanie handlowców / pracowników i monitorujące pracę użytkowników (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Możliwość oznaczania zestawień jako ulubione
• Dodatkowa konfiguracja raportów wbudowanych
• Możliwość wskazania pliku z logo firmy do umieszczenia na wydrukach
Użytkownicy i uprawnienia
• Liczba użytkowników (w wariancie START ograniczenie do 1, w pozostałych wariantach dowolna liczba)
• Możliwość nadawania uprawnień dla grup (nie dotyczy wariantu START)
• Definiowanie uprawnień warunkowych dla poszczególnych magazynów lub operacji (nie dotyczy wariantu START)
• Blokowanie oglądania cen zakupu (nie dotyczy wariantu START)
• Moduł zarządzania aplikacjami klienckimi (nie dotyczy wariantu START)
• Analiza aktywności użytkowników (nie dotyczy wariantu START)
Urządzenia zewnętrzne
• Współpraca z terminalami płatniczymi
• Współpraca z centralą telefoniczną VOIP SLICAN (protokół XML)
• Współpraca z kolektorami danych (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Współpraca z wagami elektronicznymi (nie dotyczy wariantu START)
• Współpraca z kasami fiskalnymi (nie dotyczy wariantu START)
• Współpraca z drukarkami fiskalnymi i czytnikami kodów kreskowych
• Współpraca z drukarkami etykietującymi (nie dotyczy wariantu START)
Dodatkowe rozszerzenia
• Dodawanie własnych opcji modułów powiększających możliwości programu (operacje dodatkowe, nie dotyczy wariantu START)
• Tabele dodatkowe – tworzenie własnych tabel do rejestracji informacji dodatkowych w programie, które można wykorzystać potem np. w zestawieniach w Crystal Reports (tylko w wariancie PRESTIŻ PLUS)
• Możliwość podpinania tabel dodatkowych do list szczegółów (tylko w wariancie PRESTIŻ PLUS)
• Gniazda rozszerzeń – możliwość łatwego dostosowania do potrzeb indywidualnych użytkownika poprzez modyfikację działania programu i/lub dodawanie nowych funkcjonalności (również wykorzystujących tabele dodatkowe, tylko w wariancie PRESTIŻ PLUS)
• Definiowanie pól dodatkowych (10) w różnych miejscach w programie (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Definiowanie słowników dodatkowych dla pól dodatkowych (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS)
• Możliwość podpinania tabel dodatkowych do list szczegółów (tylko w wariancie PRESTIŻ PLUS)
Inne
• Dostępny administrator baz danych do zarządzania bazami programu
• Dostępny archiwizator baz danych z możliwością kompresji ZIP oraz automatycznego tworzenia backupów, w połączeniu z harmonogramem systemowym
• Dostępny konfigurator SQL – pozwala automatycznie skonfigurować serwer do pracy z programem
• Dostępne mechanizmy kontroli poprawności danych
Program magazynowy WAPRO Mag jest dostępny w pięciu liniach produktowych przeznaczonych dla różnej wielkości przedsiębiorstw:
- START – przeznaczony dla jednoosobowych mikroprzedsiębiorstw, firm rodzinnych, gdzie podstawową funkcja programu jest fakturowanie prostej sprzedaży towarów, produktów w małym sklepie czy kiosku,
- BIZNES – przeznaczony dla kilkunastoosobowych, małych firm, które wymagają już obsługi wielu magazynów reprezentujących oddziały firmy, filie czy punkty sprzedaży detalicznej,
- BIURO – posiada pełną funkcjonalność wariantu PRESTIŻ i przeznaczony jest dla biur rachunkowych, które fakturują klientów w ramach posiadanej własnej licencji w wariancie BIURO,
- PRESTIŻ – przeznaczony dla kilkudziesięcioosobowych, średnich firm posiadających wiele oddziałów, filii, sklepów na terenie kraju,
- PRESTIŻ PLUS – posiada pełną funkcjonalność wariantu PRESTIŻ i przeznaczony jest dla użytkowników o specyficznych wymaganiach i umożliwia praktycznie dowolną rozbudowę struktur bazy danych.
Obsługa JPK
Program do obsługi magazynu WAPRO Mag współpracuje z bezpłatnym modułem WAPRO JPK, umożliwiając składanie deklaracji w formacie Jednolitego Pliku Kontrolnego.
Efektywniejsza sprzedaż
Program umożliwia szybkie i wygodne prowadzenie sprzedaży i fakturowania oraz obsługę transakcji handlowych zarówno w walucie krajowej jak i w walutach obcych.
Eliminacja błędów
Automatyzacja prac i wbudowane mechanizmy kontrolne aplikacji znacznie zmniejszają ryzyko popełnienia błędów zarówno w ewidencji magazynu jak i w sferze handlowej.
Sprawniejsza wymiana danych
Współpraca z pozostałymi aplikacjami WAPRO ERP ułatwia kontrolę i zarządzanie firmą, a wielofirmowość usprawnia zarządzanie nawet rozbudowaną siecią sprzedaży.
Większe zyski
Automatyzacja pracy w dziale handlowym pozwala pracownikom skupić się na prowadzeniu sprzedaży, pozyskiwaniu nowych klientów i ich wygodnej obsłudze.
Łatwiejszy rozwój
WAPRO Mag Sprzedaż i Magazyn umożliwia łatwy rozwój firmy pozwalając na prostą rozbudowę o nowe stanowiska, oferując bardziej rozbudowane warianty, a także umożliwiając łatwe tworzenia nowych funkcjonalności.
Do prawidłowego działania oprogramowania należy spełnić poniższe wymagania sprzętowe oraz systemowe:
Instalacja jednostanowiskowa
• Stanowisko
System: Windows 10 lub nowszy
Procesor: 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64
Karta graficzna: XGA/XVGA (1024×768)
Dysk twardy: 2 GB wolnego miejsca
Pamięć RAM: 2 GB RAM
Serwer SQL: 2014 lub nowszy
Instalacja wielostanowiskowa
• Stanowisko
System: Windows 10 lub nowszy
Procesor: 1 GHz kompatybilny z x86
Karta graficzna: XGA/XVGA (1024×768)
Dysk twardy: 300 MB wolnego miejsca
Pamięć RAM: 1024 MB RAM
• Serwer
Serwer SQL: 2014 lub nowszy
Procesor: 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64
Karta graficzna: XGA/XVGA (1024×768),
Dysk twardy: 2 GB wolnego miejsca
System: Windows 2012 R2
Pamięć RAM: 4 GB RAM
Opis aplikacji
WAPRO Mag
Program składa się z trzech podstawowych modułów:
– modułu zarządzania magazynowego (moduł przeznaczony jest do prowadzenia ewidencji towarowo-wartościowej oraz zarządzania gospodarką magazynową firmy)
– modułu zarządzania sprzedażą (moduł przeznaczony jest do wspierania i automatyzowania wszystkich procesów związanych z transakcjami sprzedaży przeprowadzanymi przez firmy począwszy od ustalenia i kontroli właściwej polityki cenowej poprzez wystawianie i kontrolę stanu realizacji zamówień, wystawianie dokumentów handlowych kończąc na raportach osiągniętych przychodów, zysków czy rentowności firmy)
– moduł finansowy (Jest uzupełnieniem wyżej wymienionych modułów, umożliwia pełną kontrolę finansów firmy oraz rozliczeń z kontrahentami. W skład tego modułu wchodzą rejestry operacji bankowych, kasowych, rozrachunków z kontrahentami)
Magazyn i dokumenty magazynowe
Magazyn umożliwia zarządzanie i obsługę dokumentów magazynowych przyjęcia zewnętrznego, wydania zewnętrznego oraz przesunięcia międzymagazynowego.
Dokumenty handlowe
Dodatkowo Wapro Mag korzysta z dwóch rodzajów dokumentów zakupu usług oraz sprzedaży usług. Program sam umożliwia tworzenie własnych sygnatur dokumentów Na wszystkich dokumentach oprócz zakupu usług i sprzedaży usług można zrobić korektę.
Dokumenty SAD
Program w wariancie Prestiż oraz Prestiż Plus pozwala na tworzenie dokumentów SAD, a także na przyjęcie towaru i kalkulację cen zakupu na podstawie wartości towaru pochodzącej z faktury importowej oraz poniesionych dodatkowych opłat. Zapisanie dokumentu SAD w rejestrze WAPRO MAG powoduje automatyczne wygenerowanie dokumentu przychodowego PZ i tym samym przyjęcie towaru na stan magazynowy.
Zamówienia
Do kolejnych funkcji należy obsługa zamówień zarówno przyjmowanie zamówień od odbiorców, jak i składanie zamówień do dostawców. W obu przypadkach użytkownik określa oczekiwany termin realizacji oraz priorytet ważności zamówienia jak również rezerwację towarów albo z danej dostawy lub jeśli jest taka potrzeba na kolejną dostawę.
Bilans otwarcia i remanent
Do kontrolowania stanów magazynowych służą na magazynie dwie funkcje:
Bilans otwarcia – oprócz możliwości wpisania stanu magazynowego z natury i uzupełnienia kartoteki towarów rozpoczyna nowy okres rozliczeniowy, tzn. usuwa wszystkie dotychczas wystawione dokumenty magazynowe oraz handlowe i zeruje ich liczniki.
Remanent – przeznaczona do okresowego sporządzania spisu kontrolnego towarów bez przerywania ciągłości okresu rozliczeniowego.
Operacje handlowe
Operacje handlowe umożliwia obsługę związane bezpośrednio z prowadzeniem obrotu towarowego: zakupów i sprzedaży, rejestry dokumentów handlowych, dokumentów finansowych, oraz funkcje umożliwiające prowadzenie rozliczeń z kontrahentami, czyli rozrachunków. WAPRO MAG umożliwia wystawianie faktur zaliczkowych, VAT Marża, Faktura uproszczona, generowanie dokumentów seryjnych oraz korekt dokumentów.
Sprzedaż detaliczna
Sprzedaż detaliczna jest sprawna i szybka, program wspiera ekrany dotykowe i czytniki kodów kreskowych. Wszystkie dokumenty handlowe znajdują się w kartotece, umożliwia to drukowanie, poprawianie, usuwanie dokumentów. Korekty dokumentów handlowych dotyczące np. zmiany ceny, zmiany upustu lub rabatu w programie przewidziano osobną kartotekę; dzięki temu dokumenty w programie są dostępne w przejrzysty sposób.
Kartoteka rozrachunków
Kolejną funkcją są rozrachunki umożliwiające śledzenie stanu zobowiązań i należności firmy oraz obsługę procesu rozliczeń i anulowanie rozrachunków.
Wydruki i raporty
Raporty umożliwia drukowanie stanów i obrotów magazynowych, stanów zamówień i rezerwacji, drukowanie zestawień i analizę płynności. Funkcja – Stany i obroty magazynowe służy do przeglądania i drukowania danych zapisanych w WAPRO Mag. Dane te są dostępne zarówno w postaci dokumentów wystawionych w czasie pracy, jak i sporządzonych na ich podstawie zestawień. Funkcja – Stany zamówień i rezerwacji podaje dla każdego asortymentu aktualny stan magazynowy, ilość dostępną, oraz ilość towarów zamówionych u dostawców oraz zamówionych i zarezerwowanych przez odbiorów. Wydruki zestawień stanowią rodzaj centrum zarządzania drukowaniem raportów i analiz wygenerowanych przez program. Analiza płynności umożliwia odfiltrowanie z całości asortymentu, artykułów o najgorszej lub najlepszej chodliwości.