WAPRO AbStore B2C/B2B/B2M – informacje o produkcie

ABSTORE

WAPRO
AbStore

WAPRO AbStore

Sprzedaż online

WAPRO B2C/B2B/B2M

Usługa umożliwiająca stworzenie rozpoczęcie handlu za pośrednictwem Internetu poprzez prowadzenie sklepu internetowego, platformy biznesowej czy platformy sprzedażowej B2M. WAPRO AbStore umożliwia prowadzenie sprzedaży kanałem B2C/B2B oraz B2M.

Wielojęzyczność i wielowalutowość
Jeden panel administracyjny
Łatwe zarządzanie ofertą
Prosta segmentacja klientów
Przejrzysty cennik, brak ukrytych kosztów
Obsługa wielu magazynów

KATEGORIE: WAPRO, POLECANE, OPROGRAMOWANIE WAPRO

 Sprzedaż:
Baza towarów / SKU 
Warianty produktów 
 Atrybuty 
Indywidualne cenniki dla klientów 
Aktualizacja stanów magazynowych w czasie rzeczywistym 
Zarządzanie użytkownikami (klienci i kontrahenci) 
Obsługa limitu kupieckiego 
Powiadomienia o dostępności towaru 
Targety 
Obsługa wielu magazynów 
Kalendarz realizacji zamówień 
Możliwość tworzenia wielu koszyków 
Synchronizacja rozliczeń 
Moduł handlowca 
Miękka windykacja 
Punkty dystrybucji 
Segmentacja klientów 
Procesy zakupowe 
Zapytania ofertowe 
Atrybuty zamówienia 
 SMS API 

Sprzedaż zagraniczna:
Wiele walut w jednym sklepie 
 Wielojęzyczność 
Aktualizacja kursu walut z NBP

ERP / Integracja z programem magazynowo-sprzedażowym:
Dwukierunkowa integracja z Wapro Mag w zakresie asortymentu, klientów i zamówień 
Zarządzanie sklepem z poziomu Wapro Mag 
Prezentacja faktur 
Prezentacja rozrachunków

Ułatwienia dla klientów / Uproszczenia / Ulepszenia:
Szybki koszyk 
Import zamówienia z plików 
Szablony zamówień 
Raporty sprzedażowe, finansowe i inne 
Zarządzanie tłumaczeniami interfejsu 
Zaawansowana wyszukiwarka produktów Elasticsearch 
Obsługa fraz alternatywnych, literówek w wyszukiwarce, podświetlenie wyszukiwanego słowa

Marketing:
Kody rabatowe (kwotowe, procentowe) 
Rabaty indywidualne i grupowe 
Promocje i bestsellery 
Zaawansowane oferty promocyjne 
Limitowane oferty dedykowane 
Cross selling i up selling 
Newsletter 
 Aktualności 
Optymalizacja pod kątem SEO 

Integracje:
 Google Analytics 
Kurierzy i paczkomaty 
Nowoczesne płatności

Grafika:
Darmowe szablony wyglądu sklepu 
Samodzielna edycja szablonu sklepu 
Własny szablon sklepu 
Sklep w wersji mobilnej 
Gotowe szablony wiadomości e-mail

Hosting:
Transfer danych (bez limitu) 
Serwer internetowy (bez limitu) 
Backup danych 
Subdomena w domenie abstore.pl 
 Fast Loading szybkie działanie sklepu  

Help Desk:
 Telefoniczne i mailowe wsparcie technicze

Usługi dodatkowe płatne:
 Program lojalnościowy (82,00 zł netto) 
 White labelling (35,00 zł netto) 
 Logowanie zmian dokonanych w danych sklepu (109,00 zł netto)

• Licencjonowanie na ilość produktów
Wygodny model licencjonowania na ilość produktów (liczba aktywnych produktów w WAPRO Aukcje lub ilość unikalnych produktów w aukcjach trwających) pozwala efektywnie wystawiać aukcje na wielu kontach jednocześnie i zmieniać je sezonowo.


(0-1000, 1000-3000, powyżej 3000) – sprawdzana ilość aktywnych

produktów w module lub ilość aktualnie wystawionych na aukcjach trwających

Łatwiejsze zarządzanie sprzedażą
Wspiera i automatyzuje procesy związane z wystawianiem aukcji na Allegro z wykorzystaniem danych z programu sprzedażowo-magazynowego WAPRO Mag. Ułatwia przeglądanie aukcji i zarządzanie nimi.

Szybka obsługa komentarzy
Synchronizacja komentarzy oczekujących pozwala grupowo wystawiać komentarze zwrotne dla klientów realizujących zakupy w Twoich aukcjach Allegro.

Prostsze zarządzanie transakcjami
Synchronizacja transakcji z wypełnionymi formularzami pozakupowymi pozwala szybko i wydajnie realizować proces sprzedaży poprzez tworzenie zamówień w WAPRO Mag.

Do prawidłowego działania oprogramowania należy spełnić poniższe wymagania sprzętowe oraz systemowe:

• Stanowisko
System: Windows 10 lub nowszy
Procesor: 1 GHz kompatybilny z x86 lub x64
Karta graficzna: XGA/XVGA (1024×768)
Dysk twardy: 2 GB wolnego miejsca
Pamięć RAM: 2 GB RAM

• Serwer
Serwer SQL: 2014 lub nowszy
Procesor: 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64
Karta graficzna: XGA/XVGA (1024×768),
Dysk twardy: 2 GB wolnego miejsca
System: Windows 2012 R2
Pamięć RAM: 4 GB RAM

WAPRO AbStore-  Opis aplikacji

  Wapro e-Commerce to trzy rozwiązania, które oferują funkcjonalności dostosowane do wybranego modelu sprzedaży, zintegrowane z systemem Wapro ERP (Magazynowanie i Sprzedaż Wapro Mag).

Integracja zapewnia pełną kontrolę nad stanami magazynowymi i prawidłową synchronizacją produktów i dokumentów pomiędzy systemem magazynowo-sprzedażowym a internetową platformą sprzedażową. Pozwala z jednego miejsca zarządzać ofertą firmy: katalogiem towarów wraz z dokładną specyfikacją, atrybutami, wielojęzycznymi opisami, tagami, dokumentacją, obrazami i filmami oraz stanami towarów z wielu magazynów.

WAPRO B2C – Opis aplikacji

WAPRO B2C

B2C (Business-to-Consumer) to relacje lub transakcje pomiędzy przedsiębiorstwami i klientami detalicznymi (konsumentami). W modelu B2C komunikacja i sposób obsługi ukierunkowany jest na końcowego użytkownika produktu. Klient kupuje produkty lub usługi na ogół do użytku osobistego, często jednorazowo, więc nie zawsze wraca regularnie do sklepu. Decyzję zakupową podejmuje najczęściej jedna osoba, a czynnikiem stymulującym do zakupu są cena (promocje), właściwości produktu, ale również emocjonalne nastawienie kupującego. Klient indywidualny ceni prostotę oraz intuicyjność ścieżki zakupowej (customer journey).

Przykładowe sklepy

equidea.plsport i rekreacja
ddsandomierz.plWapro B2c

Czym wyróżnia się nasze rozwiązanie?
Poznaj przewagi WAPRO B2C!

Zapytania ofertowe
Moduł pozwala na przyjmowanie i obsługę zapytań ofertowych. Przy dużych i nietypowych zamówieniach pozwól klientom negocjować cenę. W zapytaniu ofertowym możesz zmienić cenę, ilość towaru a także dodać gratisy lub produkty z oferty niedostępnej w sklepie, aby przekonać klienta do zakupu.

Miękka windykacja
System daje możliwość włączenia automatycznych powiadomień o zbliżających się oraz przekroczonych terminach płatności faktur. Sam decydujesz o częstotliwości wysyłki powiadomień oraz stymulujesz klientów do dokonywania terminowych płatności i zwiększania salda limitu kupieckiego.

Moduł handlowca
Pozwala na szerokie działania w ramach obsługi kontrahentów, w ich imieniu, dosprzedaż produktów z ofert specjalnych, niedostępnych w sklepie czy przydzielenie opiekuna handlowego.

Segmentacja klientów
Wapro B2B daje Ci możliwość grupowania klientów, aby sprawnie zarządzać polityką cenową sklepu – przydzielać rabaty, oferty promocyjne, cenniki. Selekcję klientów można również wykorzystać do komunikacji treści z wykorzystaniem wielu funkcjonalności systemu (m.in. strony, wstawki, pop-up’y).

Punkty dystrybucji
Moduł pozwala na sprzedaż towaru dystrybuowanego z magazynów, które nie są Twoimi magazynami. Dzięki określeniu punktów dystrybucji produktów oraz minimalną wartością zamówienia, można zarządzać wysyłką towaru np. z magazynów producenta.

Kalendarz dostaw
Realizacja wysyłki zamówień własnym transportem może być prosta i efektywna. Z Wapro B2B możesz stworzyć kalendarze dostaw dla wybranych, zaplanowanych tras w logistyce Twojej firmy. Optymalizacja logistyki pozwala wprowadzić do firmy duże oszczędności. Jasne zasady dostępności terminów dostawy dla partnerów biznesowych pozwalają im planować czas złożenia zamówienia, aby otrzymać produkty w oczekiwanym terminie.

 

WAPRO B2B – Opis aplikacji

WAPRO B2B

B2B (Business-to-Business) – relacje lub transakcje pomiędzy kontrahentami (firmami). W tym modelu sprzedażowym proces zakupowy jest bardziej złożony, a finalnie transakcja na ogół stanowi efekt działania i decyzji wielu osób z kilku działów. Pojawiają się negocjacje, warunki handlowe oraz indywidualne podejście do obsługi klienta i procesu zakupowego. Klient biznesowy, oprócz wysokiej jakości i dobrze rotującego produktu, dobrych cen i warunków dostawy, oczekuje stabilności i bezpieczeństwa w długoterminowej współpracy. Transakcje w modelu B2B mają niższy wskaźnik ilościowy, ale ich wartość jest znacznie wyższa niż w modelu B2C. Digitalizacja i automatyzacja procesów transakcyjnych przynosi obydwu stronom wymierne korzyści, wpływając na długoterminowość współpracy.

Przykładowe sklepy

soyter.plkomponenty dla przemysłu
tapicerski.plakcesoria tapeciarskie

Czym wyróżnia się nasze rozwiązanie?
Poznaj przewagi WAPRO B2B!

Zapytania ofertowe
Moduł pozwala na przyjmowanie i obsługę zapytań ofertowych. Przy dużych i nietypowych zamówieniach pozwól klientom negocjować cenę. W zapytaniu ofertowym możesz zmienić cenę, ilość towaru a także dodać gratisy lub produkty z oferty niedostępnej w sklepie, aby przekonać klienta do zakupu.

Miękka windykacja
System daje możliwość włączenia automatycznych powiadomień o zbliżających się oraz przekroczonych terminach płatności faktur. Sam decydujesz o częstotliwości wysyłki powiadomień oraz stymulujesz klientów do dokonywania terminowych płatności i zwiększania salda limitu kupieckiego.

Moduł handlowca
Pozwala na szerokie działania w ramach obsługi kontrahentów, w ich imieniu, dosprzedaż produktów z ofert specjalnych, niedostępnych w sklepie czy przydzielenie opiekuna handlowego.

Segmentacja klientów
Wapro B2B daje Ci możliwość grupowania klientów, aby sprawnie zarządzać polityką cenową sklepu – przydzielać rabaty, oferty promocyjne, cenniki. Selekcję klientów można również wykorzystać do komunikacji treści z wykorzystaniem wielu funkcjonalności systemu (m.in. strony, wstawki, pop-up’y).

Punkty dystrybucji
Moduł pozwala na sprzedaż towaru dystrybuowanego z magazynów, które nie są Twoimi magazynami. Dzięki określeniu punktów dystrybucji produktów oraz minimalną wartością zamówienia, można zarządzać wysyłką towaru np. z magazynów producenta.

Kalendarz dostaw
Realizacja wysyłki zamówień własnym transportem może być prosta i efektywna. Z Wapro B2B możesz stworzyć kalendarze dostaw dla wybranych, zaplanowanych tras w logistyce Twojej firmy. Optymalizacja logistyki pozwala wprowadzić do firmy duże oszczędności. Jasne zasady dostępności terminów dostawy dla partnerów biznesowych pozwalają im planować czas złożenia zamówienia, aby otrzymać produkty w oczekiwanym terminie.

 

WAPRO B2M – Opis aplikacji

WAPRO B2M

B2M (Business-to-Many) to model e-Commerce, w którym dwa różne segmenty rynku: B2C i B2B funkcjonują w obrębie jednej strategii lub narzędzia, umożliwiając sprzedaż towarów zarówno do odbiorców detalicznych, jak i hurtowych. B2M umożliwia obsługę różnych typów klientów, mających odmienne oczekiwania względem oferty, cen i promocji, dostawy czy obsługi posprzedażowej. Model ten pozwala również na kierowanie odmiennych informacji oraz akcji marketingowych do różnych segmentów klientów: konsumentów i firm. Dzięki oprogramowaniu dla modelu B2M sprzedający może zapewnić każdemu ze swoich klientów odpowiednią obsługę, ofertę, sposoby kupowania specyficzne dla typu klienta, który dokonuje zakupów. Z drugiej strony, B2M pozwala ograniczyć koszty zarządzania i promocji, dzięki administrowaniu jednym sklepem/portalem oraz pozycjonowaniu jednej witryny.

Czy oferowany serwer zapewnia wydajność i bezpieczeństwo?

Istotnym elementem prawidłowego działania naszej platformy są zasoby serwerowe. Trzeba zwrócić uwagę na ich parametry, które są istotne dla prawidłowego działania strony. Coraz częściej firmy sprzedające oprogramowanie tego typu rozwiązania serwerowe oferują w ramach opłaty za sklep. Wybierając dostawcę, sprawdź, jakie są ograniczenia oraz w jaki sposób i jakim kosztem można zwiększać parametry serwera (pojemność, transfer) w przypadku zmiany potrzeb wraz z rozwojem Twojego biznesu.

Zalety rozwiązania:

Business to Many
WAPRO Hybrid to nowoczesna platforma współpracy klasy B2M, umożliwiająca szybkie uruchomienie i łatwe prowadzenie zarówno handlu hurtowego jak i detalicznego.

WAPRO Hybrid jako usługa
Platforma biznesowa WAPRO Hybrid jest utrzymywana w infrastrukturze własnej (Data Center) Asseco Business Solutions i rozliczana w modelu abonamentowym.

Pełna integracja z WAPRO Mag
Dwukierunkowa wymiana danych pozwala na zarządzanie sklepem w całości z poziomu programu magazynowo-sprzedażowego, a zamówienia rejestrowane w WAPRO Hybrid pojawiają się jako zamówienia w WAPRO Mag.

Dostępne wiele mechanizmów integracji
WAPRO Hybrid oferuje integrację z wieloma systemami płatności i przewoźnikami.

Czym wyróżnia się nasze rozwiązanie?
Poznaj przewagi WAPRO B2M!

Szeroki zasięg – jedno miejsce docelowe
Łatwiej dotrzesz i pozyskasz klientów hurtowych i detalicznych kierując ich do jednego miejsca w którym przedstawisz odpowiednią ofertę i możliwości współpracy.

Oszczędność czasu i pieniędzy
Jeden panel administracyjny, umożliwiający proste, jednorazowe definiowanie oferty, ale  w zakresie odpowiednim dla każdej grupy odbiorców pozwala zaoszczędzić czas i lepiej pokazać i zareklamować dostępny w sprzedaży asortyment.

Moduł handlowca
Pozwala na szerokie działania w ramach obsługi kontrahentów, w ich imieniu, dosprzedaż produktów z ofert specjalnych, niedostępnych w sklepie czy przydzielenie  opiekuna handlowego.

Segmentacja klientów
Wapro Hybrid daje Ci możliwość grupowania klientów, aby sprawnie zarządzać polityką cenową sklepu – przydzielać rabaty, oferty promocyjne, cenniki. Selekcję klientów można również wykorzystać do komunikacji treści z wykorzystaniem wielu funkcjonalności systemu (m.in. strony, wstawki, pop-up’y).

Indywidualne warunki, cenniki, promocje
Dla każdej grupy docelowej zdefiniujesz odpowiednie cenniki, tabele rabatowe i dostępne promocje. A dla poszczególnych klientów lub grup B2B możesz oprócz  indywidualnych cenników ustalić i zdefiniować również inne warunki realizacji transakcji, zgodnie z podpisanymi umowami

Kalendarz dostaw
Realizacja wysyłki zamówień własnym transportem może być prosta i efektywna. Z Wapro Hybrid możesz stworzyć kalendarze dostaw dla wybranych, zaplanowanych tras w logistyce Twojej firmy. Optymalizacja logistyki pozwala wprowadzić do firmy duże oszczędności. Jasne zasady dostępności terminów dostawy dla partnerów biznesowych pozwalają im planować czas złożenia zamówienia, aby otrzymać produkty w oczekiwanym terminie.