ASSECO WAPRO
WAPRO
Mobile
WAPRO Mobile
MOBILNY HANDLOWIEC
Mobilny handlowiec
WAPRO Mobile to oferta dla firm z segmentu MSP, które dostrzegają korzyści z zastosowania technologii mobilnej – ułatwia sprzedaż i zapewnia szybki, zdalny dostęp do informacji niezależnie od miejsca pobytu użytkownika. Dostęp online handlowców mobilnych do informacji o rozrachunkach i zaległościach finansowych klientów pozwala na sprawniejszą windykację należności.
Redukcja kosztów
Oszczędność czasu i pieniędzy
Eliminacja błędów w zamówieniach
Wygoda i szybkość sprzedaży
KATEGORIE: WAPRO, POLECANE, OPROGRAMOWANIE WAPRO
Ogólne
• Synchronizacja z WAPRO Mag
• Obsługa wielu magazynów
• Liczba kas
• Możliwość prowadzenia wielu firm w programie (obsługa w konsoli zarządzającej, przypisanie firmy do konkretnego urządzenia)
• Pełna oferta – szczegółowe informacje
• Cenniki indywidualne dla kontrahentów
• Możliwość pobieranie pełnej listy cenników i siatek rabatowych z systemu WAPRO Mag
• Telefon bezpośrednio z aplikacji
• E-Mail bezpośrednio z aplikacji lub przekazany do programu pocztowego
• Narzędzia merchandisingu
• Raporty na urządzeniu
• Raporty w konsoli zarządzającej
• Archiwizacja bazy danych na urządzeniu
• Archiwizacja bazy danych replikacyjna – zabezpieczenie danych przed utratą urządzenia
• Logowanie użytkownika unikalnym hasłem
• Aplikacja objęta systemem zabezpieczeń licencyjnych
• Obsługa zdjęć produktu
• Zdjęcia w ankiecie
Magazyny
• Kontrola stanów magazynowych
• Weryfikacja stanów magazynowych w innych magazynach
• Podgląd całej kartoteki asortymentowej bez zmiany magazynu
• Przesunięcie międzymagazynowe
Dokumenty
• Faktury VAT
• Faktury ProForma
• Paragony
• Możliwość fiskalizacji paragonów
• Dokumenty magazynowe WZ
• Dokumenty magazynowe SU
• Remanenty
• Dokumenty kasowe KP/KW – prowadzenie kasy
• Zamówienia od odbiorców
• Zamówienia do dostawców
• Oferty OF
• Realizacja wielu dokumentów magazynowych poprzez jeden dokument handlowy
• Wysyłanie dokumentów e-mail
• Możliwość dostępu do ceny zakupu i automatyczne wyliczanie zysku na zamówieniach
• Kopiowanie dokumentów
• Statusy dokumentów (poprawny, błędny, oczekujący, nowy)
• Numeracja automatyczna
• Numeracja ręczna
• Zmiana maski numeracji
• Konfiguracja numeracji dokumentów z możliwością rozbicia dla poszczególnych magazynów oraz zmiany w dowolnym momencie w roku
• Miejsce wystawienia pobierane z kontrahenta
• Statusy dokumentów
• Pełna informacja o dokumentach błędnych
• Możliwość definiowania ewidencji Netto/Brutto dla dokumentów
• Pobieranie towaru na dokument bezpośrednio z innego magazynu na dokument handlowy
• Możliwość łączenia w jednym dokumencie handlowym, dokumentów magazynowych z różnych magazynów
• Realizacja zamówień na fakturę
• Ilości statusów realizacji zamówień (nieograniczona)
• Stany zamówień i rezerwacji
• Wydruk oferty na podstawie zamówienia
Usprawnienia pracy na urządzeniu
• Pełne dane o kontrahentach wraz z kontaktami
• Tryb zaznaczania w liście dokumentów
• Tryb zaznaczania w liście pozycji
• Powielanie dokumentów
• Powielanie pozycji
• Wysyłka dokumentu e-mail
• Wyszukiwanie intuicyjne
• Filtry dokumentów
• Filtry pozycji
• Mechanizm sortowania na listach pozycji oraz dokumentów
• Usuwanie dokumentów zatwierdzonych (serwerowych)
• Wiadomości do pracowników
• Skanowanie kodów kreskowych z wykorzystaniem aparatu fotograficznego
• Skanowanie kodów kreskowych za pomocą wbudowanego czytnika klawiaturowego (wybrane modele)
• Skanowanie kodów kreskowych za pomocą zewnętrznych urządzeń bluetooth (wybrane modele)
Kontrahenci
• Pełne dane o kontrahentach wraz z kontaktami
• Podział na klasyfikacje
• Podział na grupy cenowe
• Cenniki indywidualne dla grup kontrahentów i wybranych kontrahentów
• Możliwość blokowania sprzedaży dla założonych kryteriów np. przeterminowane rozrachunki lub przekroczone limity kupieckie
• Teksty ostrzeżenia przy wyborze kontrahenta
Produkty
• Kategorie płaskie
• Kategorie wielopoziomowe
• Kontrola stanów magazynowych
• Ilość cen dla produktu
• Wykorzystanie list zaznaczonych artykułów do dokładnego określenia asortymentów dostępnych w systemie mobilnym
• Możliwość linkowania zdjęć do asortymentu
• Definiowanie tekstu ostrzeżenia przy wyborze towaru na dokument np. o krótkim terminie ważności
• Kolorowanie artykułów w zakresie dostępności stanów magazynowych min/max
• Zdjęcia produktów
Rozrachunki
• Kontrola zaległości kontrahentów wraz ze szczegółami zaległych, nierozliczonych dokumentów
• Rozliczanie wielu rozrachunków jednym dokumentem finansowym
• Windykacja należności
• Proste filtrowanie rozrachunków przeterminowanych
• Informacja o przeterminowanych lub nierozliczonych rozrachunkach w liście kontrahentów
• Blokady przeterminowanych rozrachunków
Organizacja pracy
• Pełna kontrola pracy handlowca, trasówki, kilometrówki, przegląd wizyt
• Odczyt pozycji GPS cykliczny lub podczas wizyty
• Zapis pozycji GPS kontrahenta do geolokalizacji
• Analiza realnego czasu wykonania wizyty
• Rejestracja licznika pojazdu i analiza rozbieżności podczas wykorzystania po zamknięciu dnia pracy
• Rejestracja replikacji, aktualizacji danych, usunięcia bazy
• Zaawansowane planowanie trasówki za pośrednictwem konsoli zarządzającej
• Samodzielne planowanie tras przez użytkownika i kierowanie do akceptacji
• Szczegółowa analiza tras wg ilości i wartości wystawionych dokumentów, pozycji dokumentów, rozliczeń finansowych, wyników ankiet itp.
• Planowanie zastępstw w przypadku nieobecności
• Panowanie tras za pośrednictwem mapy
• Analiza przebytych tras na mapie
Kalendarz
• Planowanie zadań
• Prezentacja zaplanowanych zadań w zakresach listy do wykonania, dziennym i miesięcznym
• Własne typy zadań
• Kopiowanie zadań, dni i zakresów
• Realizacja wizyt – oznaczanie wykonanych i pominiętych
• Zapisanie realnego czasu wykonania wizyty
• Zapisanie wykonanych zadań na liście CRM
Targetowanie
• Targety ilościowe dla produktów
• Targety wartościowe (netto lub brutto)
• Targety ilościowe dokumentów
• Targety ilości wizyt
• Targety ilości ankiet
• Dowolne zakresy dat dla targetów
• Wyliczanie postępów w trakcie replikacji
• Współdzielenie targetów przez użytkowników
• Powielanie definicji
• Targety do wcześniejszych zakresów
• Realizacja w czasie – szacowanie realizacji na koniec okresu
Narzędzia merchandisingu
• Obsługa ankiet klienckich
• Obsługa ankiet pracowniczych
Wydruki
• Drukowanie dokumentów zamówień, faktur, dokumentów magazynowych i kasowych
• Drukowanie dokumentów magazynowych
• Drukowanie zamówień (ZO i ZD)
• Drukowanie ofert i faktur ProForma
• Interfejsem WIFI
• Interfejsem Bluetooth
• Zewnętrzną aplikacją
• W chmurze
• Graficzne
• Tekstowe
• Do PDF
• Nagłówek i stopka dokumentów na wydrukach mobilnych
Raporty
• Analiza sprzedaży
• Marża – artykuł
• Marża – kontrahent
• Najlepsi odbiorcy
• Najlepsze artykuły
Dodatkowe narzędzia
• Konsola zarządzająca, pozwalająca na kontrolę pracy przedstawicieli handlowych
• Parametryzacja użytkownika
• Uprawnienia użytkownika
• Monitowanie przepływu dokumentów
• Ręczne lub automatyczne przypisanie kontrahentów
• Kreator konfiguracji
• Konfigurator integracji
• Konfigurator synchronizacji
• Dystrybucja za pośrednictwem play.google.com
Zwiększenie sprzedaży
Większa efektywność pracy handlowców jest możliwa dzięki automatycznemu dostarczaniu zamówień do centrali. Sprzedawca może poświęcić swój czas na zbieranie zamówień i realizację wizyt u klientów.
Oszczędność czasu
Przeglądanie oferty i cenników wraz z klientem w jego biurze pozwala na szybsze skompletowanie zamówienia, a automatyczna synchronizacja danych przyspiesza jego realizację.
Stały dostęp do danych
Pracownik otrzymuje natychmiastowy dostęp do aktualnych, kompletnych i bieżących informacji, takich jak aktualne cenniki, stany magazynowe, informacje handlowe, itp. bez potrzeby dodatkowego komunikowania się z firmą.
Więcej czasu dla klientów
Większa ilość zrealizowanych wizyt i obsłużonych klientów jest możliwa dzięki warsztatowi pracy w kieszeni. Daje to handlowcom niezależność od centrali i zwalnia z obowiązku odbywania częstych wizyt w biurze.
Mniej błędów w dokumentach
Wyeliminowanie dokumentów papierowych pozwala uniknąć problemów z zagubionymi lub nieczytelnymi materiałami, pomyłkami w przepisywaniu, czy przeoczeniami przy fakturowaniu.
Lepsza obsługa klienta
Profesjonalna obsługa klientów w terenie, szybkość i niezawodność działania – dzięki temu firma będzie lepiej postrzegana przez kontrahentów.
Do prawidłowego działania oprogramowania należy spełnić poniższe wymagania sprzętowe oraz systemowe:
Urządzenia mobilne z systemem Android
• Parametry sprzętowe dla aplikacji
Smartfon lub tablet GSM/UMTS z systemem Android
Procesor: min. 1.4GHz (min. dwurdzeniowy)
Pamięć RAM: 1 GB
Pamięć wbudowana: 500MB dostępne dla aplikacji
Parametr systemu: minimalna pamięć dla aplikacji: 256MB
Wyposażenie: BT 2.0 lub nowszy, GPS, aparat tylny 5.0 MP
Ekran min 4,0 cala, rozdzielczość 480×800 lub proporcjonalnie większa
System Android 4.1 lub wyższy
Wymagania sprzętowe dla PC
• Serwer
komputer z procesorem 2 GHz kompatybilny z x64
4 GB RAM
minimum 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym
napęd DVD
karta sieciowa
karta graficzna XGA/XVGA (1024×768)
Windows 7 / Windows 8 / Windows 10, Windows 2012 R2 Server lub nowszy
MS SQL Server 2014 lub nowszy
Ponadto program wymaga zainstalowanego programu WAPRO Mag BIZNES, PRESTIŻ lub PRESTIŻ Plus w aktualnej wersji . Użytkownicy wcześniejszych wersji WAPRO Mag powinni zaktualizować posiadane oprogramowanie do najnowszej wersji.
Opis aplikacji
WAPRO Mobile
Obsługa programu
Program WAPRO Mobile to oferta dla firm z segmentu MSP, które dostrzegają korzyści z zastosowania technologii mobilnej. Aplikacja ułatwia sprzedaż i zapewnia szybki dostęp do informacji, niezależnie od miejsca pobytu użytkownika. Wykorzystując szeroko dostępne możliwości komunikacji takie jak GPS, internet, nowoczesne tablety i smartfony oraz najnowocześniejszą technologię zarówno bazodanową jak i programistyczną, WAPRO Mobile pozwala małym i średnim przedsiębiorcom wyposażyć swoich pracowników terenowych w zaawansowane rozwiązania w adekwatnej dla sektora MSP cenie.
System WAPRO Mobile posiada funkcje, których zadaniem jest wsparcie przedstawicieli w planowaniu działań sprzedażowych, prowadzących do pozyskiwania klientów oraz finalizowania transakcji sprzedaży.