Ready – System
Zakładka System służy do konfiguracji programu i składa się z 5 głównych elementów AppStore, Baza wiedzy, Raporty, Szukaj, Ustawienia Aplikacji.
Instrukcja pracy programu
AppStore – zakładka umożliwia załadowanie licencji, wyświetlenia listy faktur z najważniejszymi informacjami oraz umożliwia zamówienie nowej licencji programu jak i zarządzanie obecną.
Baza wiedzy – Umożliwia podgląd całej bazy dokumentów wraz z możliwością szukania pojedynczych dokumentów i edytowania ich.
Raporty – zakładka dzieli się na ogólne i na administracyjne. Elementy ogólne dotyczą:
- Faktur zakupu – możliwość wyświetlenia statystyki obiegu faktur
- Konfiguracji – możliwość konfiguracji ustawień zaawansowanych
- Umów – możliwość wydrukowania metryczki
Szukaj – opcja umożliwia szukanie konkretnego pliku przy użyciu filtrów.
Ustawienia Aplikacji – Dotyczy konfiguracji całego programu, dzieli się na systemowe, umowy i faktury zakupu. Ustawienia systemowe są bardzo obszerne i pozwalają na skonfigurowanie:
- elementów ogólnych (jak na przykład edycja struktury organizacyjnej, zarządzanie kontami użytkowników, import bazy klientów, dane podmiotu, tło pulpitu)
- Korespondencji (np. panel do zarządzania dziennikami, instrukcje do dekretacji, kategorie dokumentów, szablony dokumentów, formy wysyłki)
- Groupware (odpowiada za konfiguracje szablonów wiadomości, stopki maila, dotyczy kont pocztowych współdzielonych, kalendarza i kategorii zdarzeń)
- Business (tutaj znajduje się słowniki do zarządzania magazynem, definiowania produktów oraz kategorii dla urządzeń i predefiniowanych wzorów warunków handlowych. Również ta zakładka oferuje panel służący do zdefiniowania własnych pól na kartotece produktu oraz pozycji.)
- Custom (odpowiada za definicje dokumentów, procedury, cechy, grupy cech, statusy i szablony znaków)