Warianty_produktu

Porównaj warianty WAPRO ERP

Systemy WAPRO ERP dostępne są w liniach produktowych przeznaczonych dla różnej wielkości firm. Linie różnią się między sobą liczbą wchodzących w skład modułów i funkcjonalnością. Rozpoczynając pracę na WAPRO START można łatwo, wraz z rozwojem przedsiębiorstwa, migrować do bogatszej funkcjonalnie linii BIZNES czy najbardziej rozbudowanej linii PRESTIŻ wyposażonej w możliwości analiz. Linie produktowe pozwalają na wybór najodpowiedniejszego pakietu do zarządzania, zgodnie z wielkością i potrzebami firmy.

Mikro
i małe firmy

WAPRO START to zestaw prostych aplikacji przeznaczony dla początkującej, małej firmy usługowo-handlowej.

Każda z aplikacji umożliwia pracę wyłącznie na pojedynczym stanowisku. Uruchomienie oraz poznanie obsługi oprogramowania nie stwarza problemów również niedoświadczonym użytkownikom komputerów.

W skład linii wchodzą trzy aplikacje wymieniające ze sobą dane księgowe. Moduł „Sprzedaż i magazyn” zawiera funkcjonalność modułu „Fakturowanie”, dlatego należy je stosować zamiennie. Ponadto moduły „Sprzedaż i magazyn” oraz „Księga podatkowa” korzystają ze wspólnej bazy danych, współdzieląc ze sobą kartoteki kontrahentów, pracowników, banków i kursów walut.

Firmy
kilkuosobowe

WAPRO BIZNES to linia produktów przeznaczona dla rozwijających się firm, zatrudniających kilku i więcej pracowników. Zawiera moduły funkcjonalne dedykowane różnym działom firmy, znakomicie wspierając i koordynując codzienną działalność całej organizacji. Umożliwia współpracę wielu użytkowników w ramach sieci komputerowej.

Linia obejmuje komplet aplikacji współpracujących ze sobą w zakresie współdzielenia i wymiany danych. Współpraca może się odbywać on-line w ramach jednej sieci komputerowej oraz off-line na zasadzie eksportu danych do oddziału firmy lub biura rachunkowego. Instalacja aplikacji na wspólnej bazie danych zapewnia współdzielenie takich zasobów jak: plan kont, kartoteki kontrahentów, pracowników, środków trwałych, urzędów, banków i kursów walut.

Moduł „Księga podatkowa” jest oczywiście stosowany zamiennie z modułem „Finanse i księgowość”, w zależności od obowiązującego w firmie systemu księgowości. Ponadto zawiera w sobie uproszczone moduły środków trwałych oraz kadrowo-płacowy, które znakomicie zaspokajają potrzeby małych podmiotów w tym zakresie.

Nic jednak nie stoi na przeszkodzie aby zastąpić je w pełni funkcjonalnymi modułami ”środki trwałe” oraz „Kadry i płace”. Moduł „Zarządzanie relacjami z klientami” pozwala usprawnić działania niezbędne do utrzymywania wysokiej jakości kontaktów z kontrahentami i poszerzania ich portfolio.

Średnie Firmy
i wymagający Klienci

WAPRO PRESTIŻ to zintegrowany system zarządzania przedsiębiorstwem, przeznaczony dla najbardziej wymagających klientów. Znakomicie automatyzuje codzienną pracę nawet złożonej organizacji. Wspiera również menedżerów w podejmowaniu decyzji, udostępniając nowoczesne metody wielowymiarowej analizy danych. Umożliwia pracę w sieci lokalnej jak i przez Internet. Linia obejmuje komplet aplikacji współpracujących ze sobą w zakresie współdzielenia i wymiany danych.

Współpraca może się odbywać on-line w ramach jednej sieci komputerowej oraz off-line na zasadzie eksportu danych do oddziału firmy lub biura rachunkowego.

Instalacja aplikacji na wspólnej bazie danych zapewnia współdzielenie takich zasobów jak: plan kont, kartoteki kontrahentów, pracowników, środków trwałych, urzędów, banków i kursów walut.

Mocną stroną linii PRESTIŻ jest zastosowanie środowiska raportującego Crystal Reports, które daje użytkownikowi możliwość samodzielnego budowania wielowymiarowych, hierarchicznych raportów w postaci tabelarycznej lub graficznej.

Biuro rachunkowe

WAPRO BIURO to linia produktów dedykowana dla Biur Rachunkowych. Jest to linia Asseco WAPRO BIZNES, uzupełniona o specyficzne funkcje ułatwiające i automatyzujące proces obsługi licznych klientów biura. Umożliwia pracę w sieci lokalnej jak i przez Internet oraz obsługę dowolnej liczby podmiotów.

Linia obejmuje następujące aplikacje współpracujące ze sobą w zakresie współdzielenia i wymiany danych w ramach lokalnej sieci komputerowej.

Wyposażona jest w funkcje automatyzujące proces definiowania nowych podmiotów i seryjną obsługę dużej liczby klientów. Komunikacja i wymiana danych z klientami biura może odbywać się poprzez Internet – w trybie usług terminalowych – lub też w trybie off-line dzięki mechanizmom importu i eksportu danych.

Jednostki
budżetowe

WAPRO BUDŻET to linia zawierająca program finansowo–księgowy WAPRO Fakir w wariancie PRESTIŻ rozbudowany o mechanizmy wspomagające zarządzanie finansami w jednostkach i zakładach budżetowych. Podstawą dla zastosowanych w programie rozwiązań są przepisy zawarte w ustawie o finansach publicznych oraz przepisach wykonawczych do niej.

Umożliwia w tym zakresie m.in.:

Tworzenie i obsługę klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów – według klasyfikacji tradycyjnej i klasyfikacji zadaniowej.

Definiowanie budżetu jednostki i pełną kontrolę wykonania budżetu na każdym etapie.

Księgowania równoległe.

Ręczne lub automatyczne wiązanie transakcji rozrachunkowych w obrębie kont księgowych oraz w obrębie tych samych paragrafów budżetowych.

Fakturowanie, pozwalający na wystawianie, drukowanie i ewidencję wystawianych faktur VAT oraz ich późniejsze, automatyczne księgowanie z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej.

Sprawozdawczość budżetową.

Pracownicy
mobilni

WAPRO MOBILE to rozwiązania mobilne przeznaczone na urządzenia z systemami: Android, iOS, Windows Mobile oraz Windows. Zapewniają zdalną komunikację z centralą firmy poprzez szybką i bezpieczną synchronizację danych a także umożliwiają podgląd on-line aktualnych danych finansowych.

Dzięki temu wszędzie gdzie istnieje połączenie z siecią Internet technologia mobilna zapewnia na swoim personalnym urządzeniu dostęp do informacji niezależnie od miejsca pobytu użytkownika.

Oprogramowanie
w chmurze

WAPRO USŁUGI ONLINE to zestaw aplikacji udostępnianych w modelu SaaS (Software as Service), czyli w modelu usługi abonamentowej. Elastyczne modele abonamentu pozwalają efektywnie zarządzać wydatkami na oprogramowanie.