WAPRO TPT – informacje o produkcie


ASSECO WAPRO

WAPRO
TPT

WAPRO TPT

Wsparcie klienta

Telefoniczna Pomoc Techniczna

Usługa umożliwiająca priorytetowy dostęp do konsultacji telefonicznych posiadaczom aktualnej wersji programu, którzy wykupują abonament TPT oraz klientom, którzy zaktualizują program do wersji płatnej (przez 30 dni od daty aktywacji).

 Użytkownicy WAPRO Online
 Przez 30 dni od daty aktywacji nowej wersji płatnej (dla danego programu)
Abonament 360 (jeden abonament na wszystkie posiadane programy w aktualnych wersjach na 360 dni kalendarzowych)
Abonament 30 (jeden abonament na wszystkie posiadane programy w aktualnych wersjach na 30 dni kalendarzowych)
 Użytkownicy WAPRO B2B / B2C (obejmuje również pomoc dla pozostałych posiadanych programów w aktualnych wersjach)

KATEGORIE: WAPRO, POLECANE, OPROGRAMOWANIE WAPRO

Wsparcie telefoniczne

Priorytetowy dostęp do pomocy technicznej
Dzięki TPT Klient otrzymuje priorytetowy, telefoniczny dostęp do pomocy technicznej świadczonej przez dedykowanego specjalistę.

Szybka reakcja na zgłoszenie
Możliwość bezpośredniej rozmowy ze specjalistą pozwala na szybsze ustalenie źródła problemu i ustalenie koniecznych działań.

Efektywne rozwiązanie problemów
Dzięki wsparciu specjalisty i dobrej komunikacji możliwe jest szybsze i efektywniejsze rozwiązywanie problemów.

Prosty sposób rozliczania
Usługa jest dostępna w abonamentach na 30 i 360 dni, a jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich programów w aktualnych wersjach w jednej firmie.

Niski koszt usługi
Przystępne ceny abonamentów oraz brak konieczności utrzymania ciągłości abonamentów ułatwiają dostęp do usługi.

Wsparcie dla usług online
TPT jest dostępna bezpłatnie dla użytkowników WAPRO Online, a dla użytkowników WAPRO B2B/B2C bezpłatna jest TPT obejmująca również pozostałe posiadane programy w aktualnych wersjach.

Opis aplikacji

WAPRO TPT

Priorytetowy dostęp do pomocy technicznej. Dzięki TPT Klient otrzymuje priorytetowy, telefoniczny dostęp do pomocy technicznej świadczonej przez dedykowanego specjalistę. Szybka reakcja na zgłoszenie. Możliwość bezpośredniej rozmowy ze specjalistą pozwala na szybsze ustalenie źródła problemu i ustalenie koniecznych działań. Efektywne rozwiązywanie problemów. Dzięki wsparciu specjalisty i dobrej komunikacji możliwe jest szybsze i efektywniejsze rozwiązywanie problemów. Prosty sposób rozliczania. Usługa jest dostępna w abonamentach na 30 i 360 dni, a jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich programów w aktualnych wersjach w jednej firmie. Niski koszt usługi. Przystępne ceny abonamentów oraz brak konieczności utrzymania ciągłości abonamentów ułatwiają dostęp do usługi. Wsparcie dla usług online. TPT jest dostępna bezpłatnie dla użytkowników WAPRO Online, a dla użytkowników WAPRO B2B/B2C bezpłatna jest TPT obejmująca również pozostałe posiadane programy w aktualnych wersjach.