IMAG formularze B2B – informacje o produkcie

IMAG B2B dla WAPRO

Aplikacja niezbędna do rozpoczęcia handlu za pośrednictwem Internetu poprzez prowadzenie sklepu internetowego, platformy biznesowej czy platformy sprzedażowej B2B. Umożliwia prowadzenie sprzedaży kanałem B2B lub bezpośrednie przestawianie oferty typu B2C dla użytkowników niezalogowanych.

IMAG B2B dla WARPRO cechuje:

 Wielojęzyczność i wielowalutowość
 Jeden panel administracyjny
 Łatwe zarządzanie ofertą
 Prosta segmentacja klientów
Przejrzysty cennik
 Obsługa wielu magazynów

Zalety IMAG B2B dla WAPRO

Łatwiejsze zarządzanie sprzedażą

Wspiera i automatyzuje procesy związane z wystawianiem aukcji na Allegro z wykorzystaniem danych z programu sprzedażowo-magazynowego WAPRO Mag. Ułatwia przeglądanie aukcji i zarządzanie nimi. wielowalutowość.

Szybka obsługa komantarzy

Wspiera i automatyzuje procesy związane z wystawianiem aukcji na Allegro z wykorzystaniem danych z programu sprzedażowo-magazynowego WAPRO Mag. Ułatwia przeglądanie aukcji i zarządzanie nimi. wielowalutowość.

Prostsze zarządzanie transakcjami

Synchronizacja transakcji z wypełnionymi formularzami pozakupowymi pozwala szybko i wydajnie realizować proces sprzedaży poprzez tworzenie zamówień w WAPRO Mag.wielowalutowość.

Zakres funkcjonalny IMAG B2B dla WAPRO

 Baza towarów / SKU 
 Warianty produktów 
 Atrybuty 
 Indywidualne cenniki dla klientów 
 Aktualizacja stanów magazynowych w czasie rzeczywistym 
 Zarządzanie użytkownikami (klienci i kontrahenci) 
 Obsługa limitu kupieckiego 
Informacje o dostępności towaru 
 Obsługa wielu magazynów 
 Kalendarz realizacji zamówień 
 Możliwość tworzenia wielu koszyków 
 Synchronizacja rozliczeń 
 Moduł handlowca 
 Segmentacja klientów 
 Procesy zakupowe 
 Zapytania ofertowe 
 Atrybuty zamówienia 

 Wiele walut w jednym sklepie 
 Wielojęzyczność 
Kursy walut z NBP

 Dwukierunkowa integracja z Wapro Mag w zakresie asortymentu, klientów i zamówień 
 Zarządzanie sklepem z poziomu Wapro Mag 
 Prezentacja faktur
• Możliwość rezerwacji z przyszłych dostaw
• Prezentacja rozrachunków
Prezentacja ofert 

 Szybki koszyk 
 Import zamówienia z plików 
 Szablony zamówień 
 Raporty sprzedażowe, finansowe i inne 
 Zarządzanie tłumaczeniami interfejsu 
 Obsługa fraz alternatywnych, literówek w wyszukiwarce, podświetlenie wyszukiwanego słowa

 Kody rabatowe (kwotowe, procentowe) 
 Rabaty indywidualne i grupowe 
 Promocje i bestsellery 
 Zaawansowane oferty promocyjne 
 Limitowane oferty dedykowane 
 Newsletter 
 Aktualności

 Google Analytics 
 Kurierzy i paczkomaty 
 Nowoczesne płatności

Indywidualne szablony branżowe 
 Samodzielna edycja szablonu sklepu 
 Własny szablon sklepu 
 Sklep w wersji mobilnej 
 Gotowe szablony wiadomości e-mail

• Wybór hostingu w zależności od potrzeb
 Backup danych 
 Subdomena w domenie „własnej firmy”

 Telefoniczne i mailowe wsparcie technicze

 Program lojalnościowy (82,00 zł netto) 
 White labelling (35,00 zł netto) 
 Logowanie zmian dokonanych w danych sklepu (109,00 zł netto)
 Analiza i przygotowanie wybranych funkcji pod potrzeby własnej firmy

Przykładowe sklepy

Wymagania sprzętowe

Do prawidłowego działania oprogramowania należy spełnić poniższe wymagania sprzętowe oraz systemowe:

Stanowisko

System: Windows 10 lub nowszy
Procesor: 1 GHz kompatybilny z x86 lub x64
Karta graficzna: XGA/XVGA (1024×768)
Dysk twardy: 2 GB wolnego miejsca
Pamięć RAM: 2 GB RAM


 Serwer

Serwer SQL: 2014 lub nowszy
Procesor: 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64
Karta graficzna: XGA/XVGA (1024×768),
Dysk twardy: 2 GB wolnego miejsca
System: Windows 2012 R2
Pamięć RAM: 4 GB RAM

Formularze B2B

Prosty formularz rejestracyjny użytkownika w systemie B2B.

Zakres funkcjonalny:

Logowanie i rejestracja użytkownika

Dołączanie dokumentów

Podgląd dokumentów

Uzupełnianie cenników

Podgląd cenników

Giełda transportowa

 Zarządzanie transportem

Formularze IMAG B2B wyróżnia:

Szybka i prosta rejestracja

Możliwość zarządzania transportem

 Znacząca oszczędność czasu

 Automatyzacja procesów

 Minimalizacja kosztów

Opis aplikacji Formularze B2B

Logowanie i rejestracja

Logowanie oraz rejestracja konta odbywają się poprzez stronę główną H&S. Formularz rejestracyjny wymaga aby pola zaznaczone na czerwono obowiązkowo zostały wypełnione podczas rejestracji. Niektóre pola znajdujące się w formularzu przyjmują wartość tylko unikatową, to znaczy, że niemożliwe będzie założenie konta w przypadku, gdy podana wartość znajduje się już w systemie.

Aktywacja konta

Po wysłaniu formularza rejestracyjnego zostaniemy automatycznie zalogowani na swoje konto – a na adres podany podczas rejestracji przyjdzie link aktywacyjny umożliwiający aktywację konta – dopiero po tym etapie użytkownik będzie widoczny dla administratora systemu i będzie mieć możliwość zdecydowania czy danego użytkownika wpuścić czy też nie. Po kliknięciu w link aktywacyjny nasze konto zostanie aktywowane i widoczne dla administratora systemu B2B z możliwością akceptacji lub odrzucenia dostępu do systemu.

Akceptacja użytkownika

Po aktywacji konta przez użytkownika w panelu Administracja > Kontrahenci do akceptacji pojawią się użytkownicy, którzy przeszli cały proces rejestracji i aktywowali konto poprzez kliknięcie w link aktywacyjny, system przewiduje dopuszczenie do systemu B2B na dwa sposoby:

  • Akceptacja – dla nowych klientów. Po akceptacji klienta nastąpi utworzenie nowej pozycji w kartotece „Kontrahenci” WAPRO Mag.
  • Powiązanie – dla istniejących klientów W przypadku powiązania użytkownika wymagane jest, aby w kartotece „Kontrahenci” WAPRO Mag występował numer NIP taki sam jak podany podczas rejestracji, wówczas system sam wykryje, że numer pojawił się w systemie i umożliwi powiązanie.

 

Dołączanie dokumentów i ich podgląd

Po przejściu procesu rejestracji, aktywowania konta i decyzji administratora o wpuszczeniu użytkownika do systemu ten po ponownym zalogowaniu się będzie miał możliwość dołączenia dokumentów do systemu. Administrator po wejściu w Administracja > Lista zaakceptowanych kontrahentów będzie miał możliwość podglądu dokumentów danego użytkownika.

Lista tras i dodawanie nowej

Wchodząc w zakładkę Trasy program wyświetli wszystkie trasy w systemie. Istnieje możliwość dodania nowej trasy w bardzo prosty sposób. Po dodaniu nowej trasy każdy użytkownik systemu zostanie poinformowany o pojawieniu się nowej trasy i o możliwości uzupełnienia cenników poprzez e-mail.

Giełda trasportowa

Na stronie wyświetlone są wszystkie transporty dodane przez administratora do systemu.

Poznaj pełną ofertę naszych produktów. Porównaj warianty naszych programów i wybierz najlepszą siebie opcję.