IMAG B2B dla WAPRO
Aplikacja niezbędna do rozpoczęcia handlu za pośrednictwem Internetu poprzez prowadzenie sklepu internetowego, platformy biznesowej czy platformy sprzedażowej B2B. Umożliwia prowadzenie sprzedaży kanałem B2B lub bezpośrednie przestawianie oferty typu B2C dla użytkowników niezalogowanych.
IMAG B2B dla WARPRO cechuje:
Wielojęzyczność i wielowalutowość
Jeden panel administracyjny
Łatwe zarządzanie ofertą
Prosta segmentacja klientów
Przejrzysty cennik
Obsługa wielu magazynów
Zalety IMAG B2B dla WAPRO
Łatwiejsze zarządzanie sprzedażą
Wspiera i automatyzuje procesy związane z wystawianiem aukcji na Allegro z wykorzystaniem danych z programu sprzedażowo-magazynowego WAPRO Mag. Ułatwia przeglądanie aukcji i zarządzanie nimi. wielowalutowość.
Szybka obsługa komantarzy
Wspiera i automatyzuje procesy związane z wystawianiem aukcji na Allegro z wykorzystaniem danych z programu sprzedażowo-magazynowego WAPRO Mag. Ułatwia przeglądanie aukcji i zarządzanie nimi. wielowalutowość.
Prostsze zarządzanie transakcjami
Synchronizacja transakcji z wypełnionymi formularzami pozakupowymi pozwala szybko i wydajnie realizować proces sprzedaży poprzez tworzenie zamówień w WAPRO Mag.wielowalutowość.
Zakres funkcjonalny IMAG B2B dla WAPRO
• Baza towarów / SKU
• Warianty produktów
• Atrybuty
• Indywidualne cenniki dla klientów
• Aktualizacja stanów magazynowych w czasie rzeczywistym
• Zarządzanie użytkownikami (klienci i kontrahenci)
• Obsługa limitu kupieckiego
• Informacje o dostępności towaru
• Obsługa wielu magazynów
• Kalendarz realizacji zamówień
• Możliwość tworzenia wielu koszyków
• Synchronizacja rozliczeń
• Moduł handlowca
• Segmentacja klientów
• Procesy zakupowe
• Zapytania ofertowe
• Atrybuty zamówienia
• Wiele walut w jednym sklepie
• Wielojęzyczność
• Kursy walut z NBP
• Dwukierunkowa integracja z Wapro Mag w zakresie asortymentu, klientów i zamówień
• Zarządzanie sklepem z poziomu Wapro Mag
• Prezentacja faktur
• Możliwość rezerwacji z przyszłych dostaw
• Prezentacja rozrachunków
• Prezentacja ofert
• Szybki koszyk
• Import zamówienia z plików
• Szablony zamówień
• Raporty sprzedażowe, finansowe i inne
• Zarządzanie tłumaczeniami interfejsu
• Obsługa fraz alternatywnych, literówek w wyszukiwarce, podświetlenie wyszukiwanego słowa
• Kody rabatowe (kwotowe, procentowe)
• Rabaty indywidualne i grupowe
• Promocje i bestsellery
• Zaawansowane oferty promocyjne
• Limitowane oferty dedykowane
• Newsletter
• Aktualności
• Google Analytics
• Kurierzy i paczkomaty
• Nowoczesne płatności
• Indywidualne szablony branżowe
• Samodzielna edycja szablonu sklepu
• Własny szablon sklepu
• Sklep w wersji mobilnej
• Gotowe szablony wiadomości e-mail
• Wybór hostingu w zależności od potrzeb
• Backup danych
• Subdomena w domenie „własnej firmy”
• Telefoniczne i mailowe wsparcie technicze
• Program lojalnościowy (82,00 zł netto)
• White labelling (35,00 zł netto)
• Logowanie zmian dokonanych w danych sklepu (109,00 zł netto)
• Analiza i przygotowanie wybranych funkcji pod potrzeby własnej firmy
Przykładowe sklepy
Wymagania sprzętowe
Do prawidłowego działania oprogramowania należy spełnić poniższe wymagania sprzętowe oraz systemowe:
Stanowisko
System: Windows 10 lub nowszy
Procesor: 1 GHz kompatybilny z x86 lub x64
Karta graficzna: XGA/XVGA (1024×768)
Dysk twardy: 2 GB wolnego miejsca
Pamięć RAM: 2 GB RAM
Serwer
Serwer SQL: 2014 lub nowszy
Procesor: 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64
Karta graficzna: XGA/XVGA (1024×768),
Dysk twardy: 2 GB wolnego miejsca
System: Windows 2012 R2
Pamięć RAM: 4 GB RAM
Formularze B2B
Prosty formularz rejestracyjny użytkownika w systemie B2B.
Zakres funkcjonalny:
Logowanie i rejestracja użytkownika
Dołączanie dokumentów
Podgląd dokumentów
Uzupełnianie cenników
Podgląd cenników
Giełda transportowa
Zarządzanie transportem
Formularze IMAG B2B wyróżnia:
Szybka i prosta rejestracja
Możliwość zarządzania transportem
Znacząca oszczędność czasu
Automatyzacja procesów
Minimalizacja kosztów
Opis aplikacji Formularze B2B
Logowanie i rejestracja
Logowanie oraz rejestracja konta odbywają się poprzez stronę główną H&S. Formularz rejestracyjny wymaga aby pola zaznaczone na czerwono obowiązkowo zostały wypełnione podczas rejestracji. Niektóre pola znajdujące się w formularzu przyjmują wartość tylko unikatową, to znaczy, że niemożliwe będzie założenie konta w przypadku, gdy podana wartość znajduje się już w systemie.
Aktywacja konta
Po wysłaniu formularza rejestracyjnego zostaniemy automatycznie zalogowani na swoje konto – a na adres podany podczas rejestracji przyjdzie link aktywacyjny umożliwiający aktywację konta – dopiero po tym etapie użytkownik będzie widoczny dla administratora systemu i będzie mieć możliwość zdecydowania czy danego użytkownika wpuścić czy też nie. Po kliknięciu w link aktywacyjny nasze konto zostanie aktywowane i widoczne dla administratora systemu B2B z możliwością akceptacji lub odrzucenia dostępu do systemu.
Akceptacja użytkownika
Po aktywacji konta przez użytkownika w panelu Administracja > Kontrahenci do akceptacji pojawią się użytkownicy, którzy przeszli cały proces rejestracji i aktywowali konto poprzez kliknięcie w link aktywacyjny, system przewiduje dopuszczenie do systemu B2B na dwa sposoby:
- Akceptacja – dla nowych klientów. Po akceptacji klienta nastąpi utworzenie nowej pozycji w kartotece „Kontrahenci” WAPRO Mag.
- Powiązanie – dla istniejących klientów W przypadku powiązania użytkownika wymagane jest, aby w kartotece „Kontrahenci” WAPRO Mag występował numer NIP taki sam jak podany podczas rejestracji, wówczas system sam wykryje, że numer pojawił się w systemie i umożliwi powiązanie.
Dołączanie dokumentów i ich podgląd
Po przejściu procesu rejestracji, aktywowania konta i decyzji administratora o wpuszczeniu użytkownika do systemu ten po ponownym zalogowaniu się będzie miał możliwość dołączenia dokumentów do systemu. Administrator po wejściu w Administracja > Lista zaakceptowanych kontrahentów będzie miał możliwość podglądu dokumentów danego użytkownika.
Lista tras i dodawanie nowej
Wchodząc w zakładkę Trasy program wyświetli wszystkie trasy w systemie. Istnieje możliwość dodania nowej trasy w bardzo prosty sposób. Po dodaniu nowej trasy każdy użytkownik systemu zostanie poinformowany o pojawieniu się nowej trasy i o możliwości uzupełnienia cenników poprzez e-mail.
Giełda trasportowa
Na stronie wyświetlone są wszystkie transporty dodane przez administratora do systemu.