WAPRO TPT
Telefoniczna Pomoc Techniczna
Usługa umożliwiająca Klientom dostęp do konsultacji telefonicznych
Mając na celu utrzymanie wzrostu jakości usług oraz chęć zapewnienia wysokiej dostępności wsparcia technicznego, wprowadziliśmy nową usługę o nazwie „Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)”. Usługa umożliwia priorytetowy dostęp do konsultacji telefonicznych posiadaczom aktualnej wersji programu, którzy wykupią abonament TPT oraz klientom, którzy zaktualizują program do wersji płatnej (przez 30 dni od daty aktywacji).
Bezpłatna Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)
Przez 30 dni od daty aktywacji nowej wersji płatnej (dla danego programu)
Użytkownicy WAPRO Online
Użytkownicy WAPRO B2B / B2C (obejmuje również pomoc dla pozostałych posiadanych programów w aktualnych wersjach)
Płatna Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)
Abonament 30 (jeden abonament na wszystkie posiadane programy w aktualnych wersjach na 30 dni kalendarzowych)
Abonament 360 (jeden abonament na wszystkie posiadane programy w aktualnych wersjach na 360 dni kalendarzowych)
Priorytetowy dostęp do pomocy technicznej. Dzięki TPT Klient otrzymuje priorytetowy, telefoniczny dostęp do pomocy technicznej świadczonej przez dedykowanego specjalistę. Szybka reakcja na zgłoszenie. Możliwość bezpośredniej rozmowy ze specjalistą pozwala na szybsze ustalenie źródła problemu i ustalenie koniecznych działań. Efektywne rozwiązywanie problemów. Dzięki wsparciu specjalisty i dobrej komunikacji możliwe jest szybsze i efektywniejsze rozwiązywanie problemów. Prosty sposób rozliczania. Usługa jest dostępna w abonamentach na 30 i 360 dni, a jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich programów w aktualnych wersjach w jednej firmie. Niski koszt usługi. Przystępne ceny abonamentów oraz brak konieczności utrzymania ciągłości abonamentów ułatwiają dostęp do usługi. Wsparcie dla usług online. TPT jest dostępna bezpłatnie dla użytkowników WAPRO Online, a dla użytkowników WAPRO B2B/B2C bezpłatna jest TPT obejmująca również pozostałe posiadane programy w aktualnych wersjach.
Bezpłatna Elektroniczna Pomoc Techniczna
Zgłoszenia za pośrednictwem portalu IHD
Obsługa zgłoszeń za pośrednictwem portalu IHD (Internet HelpDesk) umożliwiającego rejestrację i podgląd zleceń w trybie 24h.
Pomoc mailowa
Niższy priorytet względem zgłoszeń przez IHD.
Bezpłatna Telefoniczna Pomoc Techniczna
30 dni od aktywacji wersji płatnej
Dostępna dla posiadaczy nowej wersji płatnej przez 30 dni od daty aktywacji
Dla użytkowników WAPRO B2B / B2C
Dla użytkowników WAPRO B2B / B2C bezpłatna Telefoniczna Pomoc Techniczna obejmuje również pozostałe posiadane programy w aktualnych wersjach.
Dla użytkowników WAPRO Online
Dla użytkowników WAPRO Online – dostępna tylko w zakresie aplikacji udostępnionych w usłudze WAPRO Online.
Płatna Telefoniczna Pomoc Techniczna
Jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich aktualnych programów w jednej firmie.
Wykupienie Abonamentu TPT zapewnia priorytetowe traktowanie zgłoszenia.
Abonament 30
30 dni kalendarzowych – 149 zł netto
Tylko aktualne wersje
W ramach usługi TPT obsługiwane są tylko aktualne wersje programu.
Abonament 360
360 dni kalendarzowych – 1299 zł netto
Tylko do własnego użytku
Abonamentu TPT nie można przekazać ani udostępnić w żadnej formie.
Zrzuty ekranu programu:
Tytuł
Tekst
Tytuł
Tekst
Tytuł
Tekst